B2B en B2C
SalesManager Online ondersteunt niet alleen business-to-business (B2B) maar ook business-to-consumer (B2C).
SalesManager Online voor B2C
Door gericht informatie van klanten bij te houden, schep je de basis voor het realiseren van extra omzet en voorkom je klantverlies. Alle gegevens omtrent klanten kunnen worden opgeslagen. Welke informatie relevant is? Dat bepaal je zelf. Het aantal invulvelden is zelf aan te passen. SalesManager Online sluit aan bij jouw organisatie.
De marketingtool van SalesManager Online zorgt ervoor dat je klanten heel gericht kunt benaderen. Het biedt de mogelijkheid om direct vanuit de database mailings te versturen. Op basis van een verschillende kenmerken kies je heel precies wie je wilt benaderen. Je krijgt zo meer rendement uit een mailing en verkleint de kans dat de relatie zich afmeldt voor mailings.
Uitgebreide informatie over de relatie is ook belangrijk voor de serviceafdeling. Een medewerker kan in één oogopslag alle opgeslagen informatie van de klant zien. De CRM-oplossing van SalesManager Online biedt de nodige handvatten om het beste uit je B2C relaties te halen.