Payt: Een partner in debiteurenbeheer
Payt, opgericht in 2012 startten vijf ondernemers het bedrijf met de vaste overtuiging dat het debiteurenproces van organisaties vele malen efficiënter kan. Ze kregen gelijk. Payt groeide snel, automatiseert jaarlijks het debiteurenproces van talloze organisaties en kon zich na 5 jaar hoofdsponsor van FC Groningen noemen. Kortom; Payt is de bewezen norm in modern debiteurenbeheer.
Wat u ook maakt, wat u ook levert. Get it. Payt
Wat maakt Payt uniek?
Payt bewijst dat debiteurenbeheer persoonlijk, efficiënt en effectief kan zijn. De software geeft organisaties de mogelijkheid facturen en herinneringen volledig geautomatiseerd te versturen, zonder de controle te verliezen. Bovendien faciliteert Payt de dialoog met klanten via een geavanceerd communicatiesysteem. Hierdoor wordt een factuur een contactmoment in de klantbeleving en zorgt het voor beter betaalgedrag. Zo zorgt Payt voor snellere betalingen en orde in de organisatie.
Integratie SalesManager met Payt
Dankzij de integratie tussen SalesManager Software en Payt is het nu mogelijk om facturen die zijn gegenereerd in SalesManager direct online beschikbaar te maken in Payt. Vanuit dit platform kunnen de uiteindelijke facturen naar de klanten worden verzonden, inclusief een iDEAL- of PayPal-betaallink. Bovendien biedt Payt ondersteuning voor opties zoals Peppol en UBL. Daarnaast biedt deze koppeling de mogelijkheid om klanten inzicht te geven in hun openstaande facturen, automatisch herinneringen te versturen en betalingsregelingen te treffen.
Conclusie
Payt brengt structuur in de communicatie met de debiteuren. De continuïteit van de correspondentie zorgt voor duidelijkheid, met beter betaalgedrag als gevolg. Klanten van Payt realiseren daardoor een lager openstaand saldo, betere cashflow en hogere liquiditeit.