Boekhouding
Voor een organisatie is het van belang dat de processen zo soepel mogelijk lopen. Koppelingen tussen systemen spelen daar een belangrijke rol in. SalesManager Online vormt met verschillende systemen als het ware een ecosysteem.
Twinfield
Het moment dat je een in- of verkoopfactuur aanmaakt binnen SalesManager Online wordt deze automatisch in Twinfield doorgeboekt als journaalpost. De crediteur- en debiteurgegevens worden ook automatisch bijgehouden. Is er een wijziging in SalesManager Online? Dan wijzigen de debiteuren en crediteuren automatisch mee in Twinfield. Dit scheelt niet alleen tijd, maar ook de kans op fouten neemt af. Je hebt een 360 graden view van je administratie.
Naast dat alle inkoop- en verkoopfacturen worden doorgestuurd worden ook alle voorraad mutaties automatisch meegestuurd. De voorraad kan op meerdere manieren worden gewaardeerd bijvoorbeeld VVP of FIFO. Worden er uren geschreven? Dan berekent SalesManager het onder handen werk en kan dit ook meesturen.
Basecone
Basecone scant en herkent de inkoopfacturen. SalesManager ERP haalt deze real-time op. Inkoopfacturen worden zo nog efficiënter beheerd. Door de integratie met Basecone worden de inkoopfactuur en inkooporder plus eventuele pakbon(en) naast elkaar getoond in SalesManager Online. Je kan daarna controleren of alles klopt en de factuur laten doorboeken naar Twinfield of Exact Online. Niet kloppende facturen worden als niet betaalbaar naar de boekhouding doorgezet.
Exact Online
Ben je het maken van dubbele boekingen helemaal zat? Maak dan gebruik van SalesManager Online gecombineerd met Exact Online. Bespaar tijd, héél veel tijd!
Payt
Dankzij de integratie tussen SalesManager Software en Payt is het nu mogelijk om facturen die zijn gegenereerd in SalesManager direct online beschikbaar te maken in Payt. Vanuit dit platform kunnen de uiteindelijke facturen naar de klanten worden verzonden, inclusief een iDEAL- of PayPal-betaallink. Bovendien biedt Payt ondersteuning voor opties zoals Peppol en UBL. Daarnaast biedt deze koppeling de mogelijkheid om klanten inzicht te geven in hun openstaande facturen, automatisch herinneringen te versturen en betalingsregelingen te treffen.
AFAS
Voor klanten die gebruik willen maken van AFAS biedt SalesManager vanaf nu de mogelijkheid om een koppeling te maken om de efficiëntie van je operationele processen verhogen en de samenwerking tussen teams te optimaliseren.