Beekenkamp
Over Beekenkamp
Al sinds 1951 staat het familiebedrijf Beekenkamp voor kwaliteit in groenten-, pot-en perkplanten, verpakkingen en chrysanten. Ruim 2.600 medewerkers wereldwijd werken met plezier aan innovaties. Van nieuwe trays tot unieke rassen. Deze combinatie geeft Beekenkamp een unieke positie in de markt.
Het probleem
Bij Beekenkamp ontstond behoefte aan een Customer Relationship Management oplossing. Het doel was het relatiebeheer professioneler te kunnen uitvoeren en actiegericht te werken. Centrale dossiervorming, het in kaart brengen van DMU's, centrale toegang tot de agenda's, en het vereenvoudigen van het uitbrengen van offertes waren de belangrijke aandachtspunten. Inzicht in de forecast en verbeterde rapportage zijn belangrijke managementinformatie doelstellingen. Dit alles moest kunnen samenwerken met hun Baan ERP systeem.
De oplossing
Beekenkamp besloot om CRM van SalesManager Online te implementeren in combinatie met een koppeling naar hun eigen systeem.
Verbeteringen
Snel en eenvoudig maken van offertes
Alle documenten staan centraal
Activiteiten bij prospects en klanten worden eenvoudig centraal vastgelegd